Obchodní podmínky

 

 

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) se vztahují na smlouvy uzavřené prostřednictvím on-line obchodu http://www.my-cleaning.cz mezi:

 

naší společností

Derma Empathy s.r.o.

IČ: 08858888

se sídlem: Klicperova 770, 543 01 Vrchlabí               

kontaktní údaje:

email   info@my-cleaning.cz

telefon +420 603 879 910

jako prodávajícím

a spotřebitelem jako kupujícím

I. Úvodní ustanovení

1. Prodávající prostřednictvím e-shopu nabízí kupujícímu koupi zboží, a to uvedením označení zboží, podrobných informací o vlastnostech zboží, ceny zboží včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků, náklady na dopravu a případně nákladů na navrácení zboží, pokud toto nemůže být ze své podstaty navráceno obvyklou poštovní přepravou.

2. Pro objednání zboží kupující vloží objednávané zboží do nákupního košíku e-shopu kliknutím na tlačítko "Vložit do košíku" na grafickou ikonu košíku či na tlačítko s obdobným významem. Následně vyplní objednávkový formulář, který obsahuje zejména informace o:

  • objednávaném zboží;
  • způsobu úhrady kupní ceny;
  • způsobu dodání / doručení objednávaného zboží, přitom bude informován o nákladech
  • spojených s takovým dodáním / doručením,

dále též jen "Objednávka".

3. Před odesláním objednávky je kupující oprávněn objednávku zkontrolovat a měnit její obsah a údaje, které do ní vyplnil.

4. Kupující se zavazuje do příslušných textových polí v uživatelském účtu či v objednávce vyplnit pravdivé a úplné údaje, zejména pravdivě svou e-mailovou adresu, telefonní číslo, identifikační údaje a případně dodací adresu. Kupující bere na vědomí, že prodávající bude jím zadané údaje důvodně považovat za správné a úplné a není oprávněn zadané údaje kontrolovat.

5. Objednávku kupující odešle prodávajícímu kliknutím na tlačítko s označením „Dokončit objednávku" nebo „Odeslat objednávku" nebo na tlačítko s obdobným významem.

6. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí e-mailem na adresu kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce.

7. Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím je uzavřena doručením přijetí objednávky (návrhu na uzavření smlouvy).

8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady s tím vzniklé v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

9. Právní vztah mezi prodávajícím a kupujícím se řídí následujícími dokumenty:

  • těmito obchodními podmínkami, které vymezují a zpřesňují vzájemná práva a povinnosti;
  • Reklamačním řádem, podle kterého budeme postupovat při reklamaci zboží;
  • Zásadami ochrany osobních údajů, které upravují ochranu vašich osobních údajů;
  • podmínkami a pokyny uvedenými na webovém rozhraní zejména při uzavírání smlouvy;
  • a v otázkách zde neupravených také následujícími právními předpisy:
  • zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v účinném znění
  • zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze pokud jste spotřebitel).

10. Kupující zasláním objednávky a dále též potvrzením ve webovém rozhraní stvrzujete, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s nimi. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Práva kupujícího a jeho povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly.

II.    Kupní smlouva

1. Uzavřením kupní smlouvy vstupují v účinnost následující ustanovení:

2. Kupující kupuje od prodávajícího zboží, které si kupující zvolil v uživatelském prostředí e-shopu vložením do nákupního košíku, a to v množství, které si kupující zvolil a/nebo nastavil u daného zboží v uživatelském prostředí e-shopu, a kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu za dané zboží cenu, která je uvedena u takového zboží.

3. Prodávající má právo až do momentu odeslání zboží od kupní smlouvy odstoupit, a to z jakéhokoliv důvodu nebo bez uvedení důvodu. Za odstoupení od Kupní smlouvy se považuje i právní jednání prodávajícího spočívající v oznámení kupujícímu, že jím objednané zboží nemůže dodat.

4. Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu náklady spojené s balením a doručením daného zboží, a to ve výši uvedené u dané objednávky v uživatelském prostředí e-shopu.

5. V případě bezhotovostní platby bankovním převodem je kupující povinen uvést variabilní symbol určený prodávajícím.

6. Prodávající má právo poskytnout kupujícímu slevu z ceny zboží. Slevy z ceny zboží lze vzájemně kombinovat, pokud není uvedeno výslovně jinak.

7. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke zboží, jež je předmětem kupní smlouvy, až do úplného zaplacení kupní ceny za dané zboží kupujícím.

8. Prodávající se zavazuje dodat zboží kupujícímu v přiměřené lhůtě od uzavření Kupní smlouvy. Veškeré lhůty pro dodání zboží budou uvedené v potvrzení přijetí objednávky.

9. Prodávající zašle vždy kupujícímu daňový doklad - fakturu v elektronické podobě, a to na emailovou adresu kupujícímu zadanou při dané objednávce.

10. Je-li prodávajícím společně se zbožím poskytnut kupujícímu dar, je darovací smlouva mezi kupujícím a prodávajícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k zániku kupní smlouvy (např. pro odstoupení od Kupní smlouvy), zaniká daná darovací smlouva bez dalšího od počátku spolu s Kupní smlouvou a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dar.

11. Právo odstoupit od smlouvy a práva z vadného plnění je kupující oprávněn uplatnit u prodávajícího na adrese jeho sídla. Za moment uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

III.  Uživatelský účet

1. Kupující má povinnost zadat před vstupem do uživatelského účtu přístupové údaje.

2. Identifikační údaje kupujícího zadané při registraci se považují za údaje zadané při objednávce každého zboží, které kupující učiní po přihlášení se do svého uživatelského účtu.

3. Kupující nesmí poskytovat třetím osobám Přístupové údaje ani jakýkoli jiný přístup do uživatelského účtu. Kupující je povinen učinit všechna přiměřená opatření k jejich utajení. Kupující v plném rozsahu odpovídá za neoprávněné užití těchto přístupových údajů nebo uživatelského účtu a za škodu takto způsobenou prodávajícímu nebo třetím osobám. V případě ztráty, odcizení nebo jiného narušení práva užití těchto hesel je Kupující povinen sdělit tuto skutečnost neprodleně prodávajícímu. Prodávající v přiměřené lhůtě poskytne kupující nové přístupové údaje.

4. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.

IV.  Platební podmínky a dodání zboží

1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:

  • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícímu (pokyny budou sděleny v potvrzení objednávky)
 

2. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího

V. Zboží je kupujícímu dodáno:

  • na adresu určenou kupujícím v objednávce
  • prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil,

6. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.

7. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

VI.  Odstoupení od smlouvy

1. Kupující má podle ustanovení § 1829 odst. 1 Občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí Zboží. V případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v tomto odstavci.

2. Odstoupení od smlouvy zašlete na svůj náklad prodávajícímu na adresu Derma Empathy s.r.o. Klicperova 770, 543 01 Vrchlabí.

3. Kupující je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od dané kupní smlouvy, zaslat zpět prodávajícímu nebo je předat na adrese provozovny nebo sídla prodávajícího. Lhůta se považuje za zachovanou i pokud bude zboží odesláno prodávajícímu nejpozději poslední den výše uvedené lhůty.

4. Kupující nemůže ve smyslu § 1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy:

  1. dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
  2. dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

5. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, je povinen sdělit písemně číslo svého bankovního účtu pro vrácení kupní ceny za zboží, která může být ponížena, jsou-li pro to naplněny zákonné důvody. Prodávající vrátí kupní cenu, a to stejným způsobem, jako byla přijata, prodávajícímu bezodkladně po vrácení zboží na uvedenou adresu prodávajícího.

6. Kupující odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi daného zboží, včetně jeho funkčnosti. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu.

7. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.

VII.  Práva z vadného plnění

1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

2. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:

  • výměnu za nové zboží,
  • opravu zboží,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupit od smlouvy.

3. Kupující má právo odstoupit od smlouvy,

  • pokud má zboží podstatnou vadu,
  • pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
  • při větším počtu vad zboží.

4. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

5. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.

6. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.

7. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

8. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.

9. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

VIII.  Ochrana osobních údajů

1. Prodávající je ze zákona povinen chránit a zabezpečit poskytnuté osobní údaje. Prodávající proto využívá různých efektivních zabezpečovacích technologií k tomu, aby byly osobní údaje ochráněny před neoprávněným zpřístupněním nebo užitím.

2. Podrobnější informace o ochraně osobních údajů naleznete v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů.

IX.  Užívání E-shopu

1. Prodávající tímto uděluje kupujícímu nevýhradní licenci k užívání E-shopu způsobem předvídaným těmito Obchodními podmínkami.

2. Prodávající má právo změnit E-shop, tedy jeho technické řešení a/nebo uživatelské rozhraní.

3. Kupující je povinen dodržovat při užívání E-shopu platné a účinné právní předpisy České republiky a Evropského společenství. Veškeré škody, které by takto prodávajícímu nebo třetím osobám vznikly, je kupující povinen nahradit v plném rozsahu.

4. V případě porušení těchto Obchodních podmínek nebo Kupní smlouvy nebo platných a účinných právních předpisů má prodávající právo zrušit uživatelský účet.

X.  Prohlášení prodávajícího

1. Prodávající prohlašuje, že záznamy údajů v e-shopu, jakožto elektronickém systému, jsou spolehlivé a jsou prováděny systematicky a posloupně a jsou chráněny proti změnám.

2. Kupující bere na vědomí, že fotografie u zboží v e-shopu mohou být ilustrativní nebo mohou působit zkreslujícím dojmem v důsledku jejích převedení do zobrazení v technickém prostředku kupujícího, proto je kupující povinen se vždy seznámit s celým popisem daného zboží a v případě nejasností kontaktovat prodávajícího.

3. Kontaktní údaje prodávajícího pro komunikaci s kupujícím jsou uvedeny v uživatelském rozhraní e-shopu v sekci kontakt.

XI.  Elektronická evidence tržeb

1. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku a zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

2. Fakturu obsahující povinné údaje a účtenku podle zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb, obdrží Kupující formou odkazu ke stažení těchto dokumentů či jako přílohu e-mailu. Kupující s tímto souhlasí.

3. Více informací je k dispozici na těchto internetových stránkách: http://www.etrzby.cz/cs/zakladni-informace-pro-zakazniky

XII.  Mimosoudní řešení sporů

1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

XIII.  Rozhodné právo

1. Tyto obchodní podmínky, jakož i kupní smlouva, se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem.

XIV.  Účinnost

1. Tyto obchodní podmínky vstupují v účinnost dne 27.4. 2022.

 

Formulář pro reklamaci

Adresát:               Derma Empathy s.r.o. Klicperova 770, 543 01 Vrchlabí.

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy:

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.

 

Datum: